marți, 1 iunie 2010

La multi ani, copile!

„O, ramâi, ramâi la mine,

Te iubesc atât de mult!
Ale tale doruri toate
Numai eu stiu sa le-ascult;

In al umbrei întuneric
Te asaman unui print,
Ce se uit-adânc în ape
Cu ochi negri si cuminti;

Si prin vuietul de valuri,
Prin miscarea naltei ierbi,
Eu te fac s-auzi în taina
Mersul cârdului de cerbi;

Eu te vad rapit de farmec
Cum îngâni cu glas domol,
In a apei stralucire
Intinzând piciorul gol

Si privind în luna plina
La vapaia de pe lacuri,
Anii tai se par ca clipe,
Clipe dulci se par ca veacuri."

Astfel zise lin padurea,
Bolti asupra-mi clatinând;
Suieram l-a ei chemare
S-am iesit în câmp râzând.

Astazi chiar de m-as întoarce
A-ntelege n-o mai pot...
Unde esti, copilarie,
Cu padurea ta cu tot? (M. Eminescu)

Amandine fara grija supraponderabilitatii, prajitura cu bezea si gem de trandafiri, dantuire prin ploaie, acadele, pantofii mamei mult prea mari, rujuri cu gust ciudat, leagane si sirop de cirese, aer curat, nesfarsite alergari, jocuri ciudatele, codite cu fundite, buburuze, descaltari prin iarba inrourata, galagii duioase, veselie in hohote, lipsa de temeri, de griji si de notiuni despre timp si spatiu, desene animate cuminti, struguri cruzi, barcute din hartie, telefoane din pahare de inghetata, vata de zahar, rochite cu flori, sapun de casa...apoi clemate si liliac...si...baloane...multe baloane colorate cu zbaterea copilariei...
La multi ani, copile, oriunde te-ai afla!!!
La multi ani si tuturor celor care uneori uita de costumele rigide si de pronuntia hilara de oameni mari si se zbenguie printre gesturi imperfecte dar datatoare de bucurii!!!


Copilul râde:

"Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul!"

















Tânărul cântă:
"Jocul şi-nţelepciunea mea-i iubirea!"














Bătrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e-nţelepciunea!"






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anna - poftind mere coapte cu scortisoara si tolaniri sub un visin graitor...
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu