luni, 8 martie 2010

DE ZIUA TA, MAMICO...


Iti multumesc din suflet, maicuta, pentru tot ce sunt si pentru toate cate esti!
La multi ani, tuturor femeilor! Sa fiti frumoase, iubite, sanatoase, fericite! Sa aveti blandetea ghiocelului in privire dar si forta sa de a razbi prin moine sau tristeti!
Sa alegeti mereu sa fiti fericite, sa va fie bine, sa aveti parte doar de lucruri minunate, de oameni buni, de intamplari frumoase, de belsug, de veselie si impliniri. Si daca ochii vor mai prelinge vremelnic lacrimi, nu uitati ca doar invingatoarele transforma problema in solutie si nu abandoneaza cursa!
Din dor de mama mea care este departe, mi-am amintit cateva poezii care parca imi aduc aproape glasul sau si alinarea...


De ziua ta, MAMICO...

De ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.
Am vrut sa-ti culeg o floare,
Un mic ghiocel frumos,
Dar pana la urma moare
Si cui e de folos?
Am vrut sa-ti culeg stelute,
sa-ti fac un frumos colier,
Dar cine nu stie oare
Ca in zori stelutele pier?
Am vrut sa-ti culeg o raza
De soare, sa-ti prind in par,
Dar tu stralucesti mai tare
De dragoste si dor.



MAMA - N. Labis

N-am mai trecut de mult prin sat si-mi spune
Un om ce de pe-acasa a venit
Cum c-a-nflorit la noi malinul
Si c-ai albit, mamuca, ai albit.
Alt om mi-a spus c-ai stat la pat bolnava.
Eu nu stiu cum sa cred atatea vesti,
Când din scrisori eu vad precum matale
Din zi în zi mereu intineresti.


Mama m-a crescut in poala
De la leagan , pana la scoala.
Zile-ntregi si nopti de-a randul,
Mi-a vegheat somnul si gandul.
M-a invatat sa ganguresc
Sa zic mama, sa zambesc,
Apoi m-a-nvatat prin casa
Primii pasi pana la masa.
Mama buna! Mama draga!
Te-oi iubi... o viata intreaga!
Pentru ca tu m-ai nascut,
Pentru ca tu m-ai crescut.


Anna - de dor si din iubire...

2 comentarii:

  1. La multi ani! Iti doresc sa devii mamica atunci cand va fi convenabil pentru tine...eu deja m-am pregatit ca nash :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dragos: Iti multumesc frumos. Convenabil...mai degraba pentru bebe, caci stii bine ca imi doresc de ceva timp o mogaldeatza, dar cand va fi sa vie...atunci va fi bine primit(a)...
    Cat despre matale ca nash...trebuie sa ne gandim la un dispozitiv de prindere-tinere-leganare, pentru scutirea de emotii si de febra musculara. Hihihihi. Glumeeeesc!

    Anna - crezand cu incapatanare ca afara este primavara!

    RăspundețiȘtergere